Dosarele, ca un fel de produse de imprimare, sunt folosite pentru a distribui materiale de prezentare la expoziții și conferințe.
Dosarele reprezentative de marcă sunt fabricate în funcție de culorile corporative, au simboluri corporative și sunt utilizate, de obicei, la diverse evenimente, ca instrument de publicitate și imagine.
Pentru a stoca un număr mic de documente și distribuirea materialului publicitar, se utilizează dosare fără rădăcină. Pentru stocarea unui număr mare de materiale sunt potrivite dosare funcționale, calculate pe 100 sau mai multe foi. Pentru fabricarea dosarelor de marcă, utilizați hârtie groasă de design, carton sau plastic.
Materiale și soiuri de dosare de marcă:
- Dosare întregi (tăiate), cu buzunare care vă permit să stocați cărți de vizită, CD – uri, pixuri.
- Dosare cu buzunare lipite-buzunarul se atașează la bază cu adezivul;
- Dosare-plicuri din plastic translucid;
- Dosare-colțuri, plastic translucid subțire;
- Dosare din carton sau plastic cu mecanism inelar.
- Laminarea (față/față-verso, mată/lucioasă) conferă rigidității dosarelor, precum și contrastului imaginii și atractivității estetice a produsului în ansamblu. Utilizarea laminării este inutilă dacă materialul folderului este hârtie de designer și carton, deoarece în acest caz vor fi pierdute efectele vizuale ale materialului. Pentru tipurile suplimentare de finisare se referă și la vopsirea UV selectivă.
Utilizăm următoarele tipuri de imprimare:
- Aplicarea logo-urilor prin ștanțare și serigrafie
- Imprimare digitală
- Imprimarea offset a dosarelor de tăiere
Pentru a comanda sau a primi o consultație, vă rugăm să apelați la Chișinău 022-94-45-38 sau la Bălți 022-94-45-20.